Neem Contact op

MNZ – Manuka New Zealand

MNZ Manuka New Zealand EMEA B.V.
Sloterweg 150
1171 CV
Badhoevedorp
The Netherlands

Algemeen E-mail: info.benelux@manukanewzealand.com

Telefoon: +31(0)20 820 51 10

KvK: 75746379

BTW: NL860382564B01

Opname in uw assortiment

Wilt u Manuka New Zealand opnemen in uw assortiment, wilt u Manuka New Zealand producten bestellen, heeft technische of wetenschappelijke vragen, wilt u ondersteunend materiaal bestellen of heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact op met ons.

Privacy Policy

Privacy Policy

Disclaimer

Disclaimer

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Vraag & Antwoord

Uw bestelling wordt gratis bezorgd binnen Nederland, België en Luxemburg.

Account aanmaken: U kunt eenvoudig en kosteloos een account aanmaken via www.manukahonging.nl/mijn-account/
Inloggen: Inloggen gaat eenvoudig en snel via www.manukahoning.nl/mijn-account/
Wachtwoord vergeten? : Geen probleem. Via www.manukahoning.nl/mijn-account/wachtwoord-vergeten/ kunt u eenvoudig uw accountwachtwoord opvragen.

Uw bestelling plaatsen en betalen is het meest eenvoudig en snelst via onze online shop.

Orderbevestiging
U ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail. Belangrijk voor Hotmail, Outlook & Live gebruikers; Om zeker te zijn dat uw onze e-mails ontvangt, voeg de domeinaam “manukahoning.nl” toe aan uw “Veilige afzenders” lijst. klik voor uitleg. Het kan voorkomen dat vanwege Microsoft’s Smartscreen systeem onze e-mail als ongewenst kan worden beschouwd.

NAW Gegevens
Om uw order goed te verwerken hebben wij naast uw adresgegevens tevens uw telefoonnummer en e-mail adres nodig. Uw gegevens worden niet verkocht of doorgegeven aan derden!

Ander afleveradres
U kunt tijdens uw bestelling een ander afleveradres invullen.

iDEAL
Internetbankiert u bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank. U heeft geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken. Betalen met iDEAL is bij ons volledig gratis!
Kosten: geen

Creditcard
Mastercard, Visa, Maestro en Visa Electron zijn van harte welkom. De betaling verloopt veilig via een SSL-beveiligde server van Mollie. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd mits voor 16:00 bestelt en betaalt. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaalt u dus achteraf.
Kosten: geen

  • iDeal (Nederland)
  • iDeal in3 (Nederland)
  • Credit Card (Wereldwijd)
  • Apple Pay (Wereldwijd)
  • Klarna Achteraf Betalen (Oostenrijk, Finland, Frankrijk, Duitsland, Nederland & België, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Spanje, Portugal, Italië)
  • Klarna Betaal in 3 delen (Oostenrijk, Finland, Duitsland, Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken)
  • Klarna Betaal nu (Oostenrijk, België, Finland, Duitsland, Noorwegen, Denemarken, Spanje, Portugal, Italië)
  • Bancontact (België)
  • KBC/CBC Payment Button (België)
  • Belfius Direct Net (België)
  • EPS (Oostenrijk)
  • Przelewy24 (Polen)
  • Billie (Duitsland, Nederland, Oostenrijk, Zweden, Frankrijk)
  • Klarna (Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Finland, Zwitserland, Ierland)
  • Twint (Zwitserland)
  • Blik (Polen)
  • BANCOMAT Pay (Italië)
  • Trustly (Oostenrijk, Duitsland, Estland, Spanje, Finland, Letland, Litouwen, Nederland)

Vooruitbetaling
Heeft u gekozen om het totale bedrag vooruit te betalen dan zal uw bestelling verstuurd worden zodra wij de betaling ontvangen hebben.
Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
Buitenlandse betalingen dienen te gaan via ons IBAN nummer en gekozen voor kostenoptie Shared
Houd rekening met één tot vier werkdagen overboektijd.
Vermeld bij het overmaken de kenmerken uit de bevestigings e-mail.
Uw bestelling wordt verstuurd zodra wij het totale bedrag ontvangen hebben.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Inclusief 9% BTW : Voeding | Inclusief 21% BTW : Cosmetica

Fouten en wijzigingen voorbehouden. Bij verandering van de koers kan zonder opgave van tevoren of nieuwe prijslijst, een prijswijziging worden doorgevoerd. Prijswijzigingen onder voorbehoud. Druk- en publiceerfouten onder voorbehoud. Prijzen vermeld op deze website zijn incl. BTW.

De pakketten worden doorgaans op werkdagen tussen 09.00 uur en 19.00 uur aangeboden. Alle genoemde levertijden zijn door PostNL berekend en zijn onder voorbehoud. Fouten en wijzigingen voorbehouden en zijn derhalve niet bindend. Onderstaande indicaties gelden niet voor Europa zendingen.

Bij uw bestelling voor 16:00 op:
Krijgt u het thuisbezorgd op:
• Maandag
• Dinsdag
• Dinsdag
• Woensdag
• Woensdag
• Donderdag
• Donderdag
• Vrijdag
• Vrijdag
• Zaterdag
• Zaterdag en Zondag
• Dinsdag
*Bovenstaande afleverdagen zijn onder voorbehoud. Het kan eventueel voorkomen dat door drukte uw pakket vertraagd is.

Aflevertijden België & Luxemburg

De pakketten worden doorgaans op werkdagen tussen 09.00 uur en 19.00 uur aangeboden. Zendingen hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 werkdagen. In de e-mail kunt u uw pakket traceren.

POSTNL
• U ontvangt automatisch een e-mail waarin alle vervoersinformatie staat zoals verzenddatum en huidige locatie.

Niet aanwezig?
Vanaf 1 juli 2022 laten PostNL-bezorgers niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter wanneer u niet thuis bent. U kunt in de track & trace link zien bij welk afhaalpunt uw zending ligt / wordt afgegeven.

Burenlevering?
PostNL levert standaard bij de buren af. Indien niet gewenst, kunt u kiezen voor een extra optie om uw zending niet af te leveren bij de buren.

PostNL – bezorging van pakket zonder aan te bellen
PostNL mag, wanneer de klant niet thuis is, het pakket of bij de buren afgeven of in de brievenbus achterlaten. PostNL mag in de volgende situatie een zending zonder aan te bellen bezorgen bij de geadresseerde: De zending past door de brievenbus en is kleiner dan het standaard brievenbusformaat (38 x 26,5 x 3,2 cm) & het is een zending zonder aanvullende dienst (Aangetekend, Verzekerservice, Betaalservice e.d.)

Afhalen bij een PostNL-afhaalpunt (PakjeGemak)
Haalt u uw bestelling liever af bij een lokaal PostNL afhaalpunt? Dan bezorgt Star Remedies uw zending af bij één van de meer dan 2400 PostNL afhaalpunten. Met zoveel locaties is er altijd wel een PostNL-punt in de buurt.
Afhalen bij PostNL afhaalpunt  + € 0.00

PostNL extra bezorgopties
Avondlevering + € 2.50
Ochtendlevering + € 15

Alleen Thuisadres
Gratis

Handtekening voor ontvangst
Gratis

Voordelen van “PostNL Pakjegemak”
Afhalen van de zending wanneer u dat schikt (tot maximaal 3 weken)
U kunt kiezen uit meer dan 2400 locaties in Nederland
Veel afhaalpunten zijn ook ‘s avonds geopend
U hoeft niet te wachten op uw zending en postbode
Extra vroege aflevering op PostNL afhaalpunt is mogelijk

Hoe werkt het?
Kies voor de optie “Ophalen bij een PostNL locatie” onder “Bezorgopties”
Vervolgens verschijnt de dichtsbijzijnde PostNL locatie
De afhaallocatie kunt u aanpassen door op de naam van het PostNL afhaalpunt te klikken
U ontvangt van ons een e-mail zodra de bestelling wordt verzonden. Afhankelijk van uw keuze ligt u bestelling de volgende dag klaar vanaf 08:30 of vanaf 15:00/16:00.
Let op! Neem een legitimatiebewijs mee naar de afhaallocatie
Er wordt niets verzonden naar uw factuuradres

Neem contact op met onze klantenservice via 020 – 820 51 10 of per e-mail.
Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour
Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt naar:

Retouradres
Manuka New Zealand B.V. (Europe)
t.a.v. retouren
Sloterweg 150
117 CV Badhoevedorp

Belangrijk
U kunt een product binnen 14 dagen ruilen of retourneren zonder opgaaf van redenen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn, komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Deze 14 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Eventuele kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Persoonlijke en Bederfelijke Producten kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is.

Uitgesloten van herroepingsrecht
Glaswerk (alle varianten incl. pipetten) en zilveren olie hangers zijn om hygiënische redenen uitgesloten van het herroepingsrecht.

Afkoelingsperiode
Na ontvangst van uw bestelling heeft u het product 14 dagen op zicht (afkoelingsperiode), ingaande op de dag van ontvangst van het product. Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid de koop te ontbinden of om te ruilen.

Wilt u gebruik maken van de afkoelingsperiode, volg dan de volgende procedure:
Stel de klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling in kennis van het feit dat u gebruik wilt maken van deze tijd.
Producten met een garantiesluiting kunnen geretourneerd worden wanneer de garantiesluiting niet verbroken is. Retourneer het product, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking. Bewaar de verzendcode als verzendbewijs. De kosten en het risico voor de retour zending zijn voor uw eigen rekening.

Manuka New Zealand B.V. (Europe) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Manuka New Zealand B.V. (Europe) aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Manuka New Zealand B.V. (Europe) maakt voor de terugbetaling gebruik van hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
– Aan: Manuka New Zealand B.V. (Europe)
t.a.v. retouren
Sloterweg 150
117 CV Badhoevedorp
– Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
– Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]– [Naam consumenten(en)]– [Adres consument(en)]– [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Newsletter